Prin intermediul campaniei online si offline vom ajunge la un numar minim de 6.000 (5.000+1.000) de persoane, potentiali membri ai grupului tinta, care vor obtine informatii cu privire la oportunitatile oferite de proiect, cu accent pe formarea antreprenoriala si oportunitatea de a obtine sprijin financiar in cadrul unui concurs de planuri de afaceri prin proiectul POCU/89/3/7/107527, cu titlul „40.000 de motive sa devii antreprenor în România”, prevăzute prin acordul de parteneriat, ca fiind responsabilitatea asociației.
Obiectul achiziției:
În vederea implementării activității AI. Formare antreprenoriala (Etapa I), SA I.1. Informarea publicului cu privire la programul de formare antreprenoriala, precum si cu privire la metodologia de selectie a grupului tinta si, ulterior, a planurilor de afaceri, Asociația pentru Promovarea Afacerilor în România dorește achiziționarea servicii de campanie media codul CPV 79341400-0 Servicii de campanii de publicitate:
- realizarea sarcinilor de design aferente campaniei social media, pentru crearea si lansarea de anunturi Facebook, Instagram, AdWords si Youtube, si pentru analiza statisticilor si optimizarea campaniilor;
- asigurarea publicitatii proiectului in mass-media;
- elaborarea materialelor de informare.
Camapania on-line va fi pilonul de baza al informarii publicului, si va avea urmatoarele componente:
Pagina Facebook pentru
– Activitati de creare si dezvoltare a audientei. Scop: identificarea si atragerea potentialilor membri ai GT. Tinta: minim 3000 fani. Instrumente: anunturi Facebook, postari cu continut cu caracter general privind lansarea unei afaceri, promovarea ideii de a reveni in tara si de a lansa o afacere cu sprijin financiar din FSE.
– Activitati de angrenare a audientei. Scop: implicarea audientei si cresterea interesului fata de oportunitatile oferite de proiect. Instrumente: postari si materiale video cu continuturi practice legate de antreprenoriat; continuturi motivationale; informatii concrete privind criteriile de eligibilitate pentru membrii GT si conditiile de acordare a ajutorului de minimis, utilizand infografici si alte solutii vizuale; materiale foto-video backstage; interviuri cu persoane care deja s-au inregistrat in baza de date a potentialilor participanti la programul de formare, intrebari adresate audientei; comunicarea valorilor promovate prin proiect etc.
– Activitati de sprijin al conversiei. Scop: inregistrarea in baza de date a potentialilor participanti la programul de formare antreprenoriala. Tinta: minim 300 de persoane inregistrate. Instrumente: subcampanii bazate pe content marketing incluzand elemente ca: mini serie de materiale video / continuturi scrise cu promo curs la sfarsit; Monday Morning Facebook live vizand tematici abordate prin curs si invitatie pentru inregistrare etc.
LinkedIn, Instagram, YouTube
Utilizarea retelelor sociale secundare are ca scop sprijinirea campaniilor Facebook si celor derulate prin newsletter.
- Pagina LinkedIn va fi utilizata pentru informarea persoanelor care in baza profilului lor ar putea fi potentiali membri ai GT si pentru a impartasi materiale de specialitate in cadrul campaniilor.
- Pagina Instagram va fi utilizata in scopul promovarii unui stil mai direct si user-friendly pentru cresterea atractivitatii proiectului.
- YouTube va fi utilizat pentru centralizarea materialelor video.
In cadrul campaniei media se propune informarea si implicarea organelor de presa citite de potentialii membrii ai GT, prin publicarea de comunicate de presa, anunturi de presa, aparitii in stirile radio / TV, materiale PR in presa scrisa, interviuri scrise / radio / TV realizate cu membrii echipei de proiect, articole privind criteriile de eligibilitate si beneficiile de a participa in proiect, articole privind beneficiile programului de formare, articole privind conditiile acordarii ajutorului de minimis etc).
Materiale de informare:
– Brosura continand informatii privind oportunitatile oferite de proiect si conditiile de acces (A5 landscape, 24 pagini, coperta 300 gr lucios, foi interioare 150 gr lucios, color, bucati: 500);
– Pliant cu info privind ruta de parcurs in cadrul proiectului pentru membrii GT, utilizand infografici, alte elemente vizuale (A4 trifold, greutate hartie: 150 gr, lucios, color, bucati: 500);
– Flyere si afise care vor contine informatii de baza privind oportunitatile oferite prin proiect si cod QR catre platforma e-learning (flyere: A5, greutate hartie: 130 gr, lucios, color, bucati: 500, afise: format A3, 150 gr, lucios, color, bucati: 300).
Valoarea estimata: 98,390.00 RON fara TVA, Beneficiarul are dreptul de a acorda Prestatorului un avans de 20% din valoarea contractului. Avansul va fi reținut din ultima tranșă de plată.
Ofertantii vor trimite ofertele pe email la office@rove.ro, ofertele financiare se întocmesc completand formularul de oferta care se poate descarca de pe linkul urmator Anexa – Formular Oferta de pret Campanie media.
Criteriul utilizat pentru atribuirea contractului este Pretul cel mai scăzut.
Informatii suplimentare se pot obtine de la Autoritate Contractanta: Asociaţia pentru Promovarea Afacerilor în România (APPAR), sediul secundar din Oradea, Oradea, str. Mihai Eminescu nr. 25/A, tel 0040745650890, email: office@rove.ro.