Proiectul NGO MATCHES – Inițiative de Digitalizare și Extindere a Parteneriatelor ONG la Nivel Național și Internațional este implementat de Asociația pentru Promovarea Afacerilor în România în parteneriat cu Fundația LAM. Proiectul a fost selectat spre finanțare în cadrul apelului PEO/48/PEO_P1/OP4/ESO4.2/PEO_A7 – Consolidarea dialogului social și a parteneriatelor pentru ocupare și formare III – Organizațiile societății civile-regiuni mai puțin dezvoltate cu un buget total de 4,897,385.70 lei.

Scopul proiectului NGO Matches este de a consolida dialogul social și colaborarea între organizațiile societății civile (OSC-uri/ONG-uri) active în domeniul pieței muncii. Proiectul urmărește îmbunătățirea capacității și digitalizarea acestor OSC-uri, sprijinindu-le să se implice activ în dialoguri sociale și să stabilească parteneriate la nivel național și european. Prin furnizarea de programe de formare și resurse digitale, proiectul asigură că membrii acestor organizații sunt echipați cu competențele și cunoștințele necesare pentru a face față provocărilor actuale și viitoare din domeniul pieței muncii.

Apel de proiecte: PEO/48/PEO_P1/OP4/ESO4.2/PEO_A7 – Consolidarea dialogului social și a parteneriatelor pentru ocupare și formare III – Organizațiile societății civile-regiuni mai puțin dezvoltate
Titlu proiect: NGO MATCHES – Inițiative de Digitalizare și Extindere a Parteneriatelor ONG la Nivel Național și Internațional (acronim: NGO MATCHES)
Cod SMIS: 300907
Contract de finanțare nr.: 2273_NV/29-03-2024
Perioada de implementare: 01.04.2024 – 31.03.2026
Bugetul proiectului: 4,897,385.70 lei, din care 4,162,777.85 lei FEDR/FSE și 734,607.85 lei buget de stat